Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30446
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Надвинична, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-04T06:58:58Z | - |
dc.date.available | 2018-07-04T06:58:58Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Надвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованного навчання [Текст] / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2008. – №3. – С. 41-55. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30446 | - |
dc.description.abstract | З метою подолання існуючих суперечностей, які супроводжують дослідження проблематики проектування навчально-виховного процесу, проаналізовано та структу-ровано основні дефініції, якими оперують науковці зазначеного напрямку (зокрема, розмежовано такі онтологічні конструкти, як проект, програма, модель, план), а також здійснена спроба психологічно обґрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття “психологічне проектування навчальних задач”. У результаті з’ясування умов професійного здійснення педагогічного керівництва освітнім процесом нами окреслений той інноваційний напрямок, котрий забезпечує вдосконалення не лише знань і вмінь учнів, а й способів привласнення ними соціально значущих норм та етнонаціональних цінностей. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | проект | uk_UA |
dc.subject | проектування | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | моделювання | uk_UA |
dc.subject | план | uk_UA |
dc.subject | планування | uk_UA |
dc.subject | програма | uk_UA |
dc.subject | програмування | uk_UA |
dc.subject | метод проектів | uk_UA |
dc.subject | наукове проектування | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічне проектування | uk_UA |
dc.subject | навчальна задача | uk_UA |
dc.subject | психологічне проектування навчальних задач | uk_UA |
dc.subject | особистісно зорієнтоване навчання | uk_UA |
dc.subject | психосоціальний розвиток | uk_UA |
dc.subject | паритетна навчальна взаємодія | uk_UA |
dc.title | Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2008, № 3 (33) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Надвинична.pdf | 495.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.