Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30446
Назва: | Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованного навчання |
Автори: | Надвинична, Тетяна |
Ключові слова: | проект проектування модель моделювання план планування програма програмування метод проектів наукове проектування соціально-психологічне проектування навчальна задача психологічне проектування навчальних задач особистісно зорієнтоване навчання психосоціальний розвиток паритетна навчальна взаємодія |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Надвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованного навчання [Текст] / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2008. – №3. – С. 41-55. |
Короткий огляд (реферат): | З метою подолання існуючих суперечностей, які супроводжують дослідження проблематики проектування навчально-виховного процесу, проаналізовано та структу-ровано основні дефініції, якими оперують науковці зазначеного напрямку (зокрема, розмежовано такі онтологічні конструкти, як проект, програма, модель, план), а також здійснена спроба психологічно обґрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття “психологічне проектування навчальних задач”. У результаті з’ясування умов професійного здійснення педагогічного керівництва освітнім процесом нами окреслений той інноваційний напрямок, котрий забезпечує вдосконалення не лише знань і вмінь учнів, а й способів привласнення ними соціально значущих норм та етнонаціональних цінностей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30446 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2008, № 3 (33) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Надвинична.pdf | 495.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.