Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33338
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтохман, Лілія Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-04-04T10:48:05Z-
dc.date.available2019-04-04T10:48:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2519-2558-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33338-
dc.descriptionУ статті розглядається питання проведення дискусій на заняттях іноземної мови як одного з інтерактивних методів навчання. За дослідженнями вітчизняних та зарубіжних науковців і практиків, це дозволяє забезпечити якість дидактичної діяльності педагога та результативність проведення навчальних занять. Саме завдяки такому виду організації навчання студенти набувають мовленнєвих вмінь та вчаться належно сприймати учасників комунікації. Описуються прийоми розвитку ряду навичок для ведення дискусій та деякі аспекти, що впливають на якість їх проведення.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається питання проведення дискусій на заняттях іноземної мови як одного з інтерактивних методів навчання. За дослідженнями вітчизняних та зарубіжних науковців і практиків, це дозволяє забезпечити якість дидактичної діяльності педагога та результативність проведення навчальних занять. Саме завдяки такому виду організації навчання студенти набувають мовленнєвих вмінь та вчаться належно сприймати учасників комунікації. Описуються прийоми розвитку ряду навичок для ведення дискусій та деякі аспекти, що впливають на якість їх проведення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Острозька Академія"uk_UA
dc.subjectнавчання, метод, дискусія, обговорення, навички, вміння, інтерактивний, ефективнийuk_UA
dc.titleНАВЧАЛЬНА ДИСКУСІЯ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ВНЗ.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ст2 2018 Дискусія.docxУ статті розглядається питання проведення дискусій на заняттях іноземної мови як одного з інтерактивних методів навчання. За дослідженнями вітчизняних та зарубіжних науковців і практиків, це дозволяє забезпечити якість дидактичної діяльності педагога та результативність проведення навчальних занять. Саме завдяки такому виду організації навчання студенти набувають мовленнєвих вмінь та вчаться належно сприймати учасників комунікації. Описуються прийоми розвитку ряду навичок для ведення дискусій та деякі аспекти, що впливають на якість їх проведення.37.5 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.