Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/35189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтохман, Лілія Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-09-16T14:22:11Z-
dc.date.available2019-09-16T14:22:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/35189-
dc.descriptionУ статті розглядається питання викладання іноземної мови в умовах комунікативного підходу, де за основу береться дійсний досвід та мотивація студентів до її освоєння, адже у реальному житті мовлення зумовлюється комунікативною потребою, коли одна особа хоче дізнатись, а інша - поділитись інформацією. Наголошується, що навчальний простір повен ситуацій з реального життя студентів, і тому заняття може швидко заповнитися словами та реченнями, які спонукають їх до обговорення, суперечок тощо. Представлено ключові положення праць зарубіжних науковців щодо деяких аспектів ефективного викладання іноземної мови, розглянуто певні особливості та специфіку співпраці викладача і студентів.uk_UA
dc.publisherВидавництво національного університету "Острозька Академія"uk_UA
dc.subjectкомунікативний підхід, іноземна мова, англійська мова, мотиувація, мовлення, потреби, речення, обговорення, праці, співпраця, викладач, студентнавчальний простірuk_UA
dc.titleДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.