КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ-НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ЇХ ВИРІШЕННЯ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 133
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Сучасна концепція маркетингу в УкраїніЛисиканич, Н.
2020Маркетингові технології Amazon: готові стандарти для конкурентівЛіснича, А. А.
2020Каршеринг в УкраїніЛеонова, І. В.
2020Пріоритети у розвитку транспортної системи УкраїниЛегкодух, З. В.
2020Основні маркетингові підходи до розвитку громадського транспорту у країнах ЄСЛазарчук, Н. А.
2020Сучасні форми і тенденції розвитку маркетингу на українському та європейському ринкахКучеренко, А. О.
2020Актуальні проблеми вітчизняних підприємств-надавачів транспортних послуг і шляхи їх вирішенняКурніцька, Х. Б.
2020Соціальні мережі як головний інструмент сучасного маркетингуКульматицька, В. В.
2020Тенденції розвитку маркетингу в УкраїніКудерчук, С. В.
2020Соціально відповідальний маркетинг як сучасна форма ведення бізнесуКуваєва, Т. В.; Пєнязева, В. О.
2020Сучасний вектор розвитку партнерського маркетингу при взаємодії європейських та вітчизняних компаній: досвід ТОВ ТД «Кіндерклуб»Куваєва, Т. В.; Алтухова, Є. Д.
2020Проблемні аспекти фінансового забезпечення розвитку громадського транспорту в умовах трансформації сучасних економічних процесівКруп'як, І. Й.
2020Проблеми підприємств-надавачів транспортних послуг міста ТернополяКрупа, І.
2020Маркетингова стратегія як чинник економічної безпеки регіонів УкраїниКосухіна, Л. І.; Лебедченко, В. В.
2020Вплив транспорту на екологію: проблеми та перспективиКолесник, Н. І.
2020Залізничний транспорт: сучасний стан та перспективи розвиткуКозян, А. В.
2020Стратегічні пріоритети реформування транспортної галузі в УкраїніКовбасовська, Ю.
2020Дослідження ринку транспортних послугКовбаса, О.
2020DIGITAL-маркетинг як інноваційний інструмент управління комунікаціямиКоваль, Н. В.
2020Технологія «розумна зупинка»Коваль, І. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 133