КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ-НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ЇХ ВИРІШЕННЯ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 100 з 133
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Основні тенденції розвитку маркетингу в умовах діджиталізації бізнеспроцесівКоваль, А. В.
2020Сучасний стан внутрішнього водного транспорту України, його проблеми та шляхи їх вирішенняКлак, О.
2020Проблеми та перспективи розвитку авіаційного транспорту Україникириле, М.
2020Напрями зниження собівартості продукції на авіаційних підприємствахКирик, Н. В.
2020Сучасні форми і тенденції розвитку маркетингу на українському та європейському ринкахКаськів, В. І.
2020Особливості виставково-ярмаркової діяльності в Україні на прикладі «АгроЕкспо»Картузова, О. І.
2020Організація надання транспортних послуг в УкраїніКарпин, Р. С.
2020Сучасні тенденції розвитку маркетингу в УкраїніКанюка, Р. С.
2020Актуальні проблеми формування фірмового стилю підприємствІльчишина, М. С.
2020E-mail маркетинг: переваги і недоліки використанняЗіньк, К. С.; Процишин, Ю. Т.
2020Стан та перспективи розвитку маркетингу в УкраїніЗагородна, М. В.
2020Латеральний маркетинг у сфері вищої освіти: світовий та український досвідЖолонко, Т. В.
2020Маркетингова діяльність у торгівліДячук, В. А.
2020Сучасні проблеми та перспективи розвитку системи громадського транспорту в УкраїніДуля, І. В.
2020Особливості розвитку онлайн-торгівлі органічною продукцієюДудар, В. Т.
2020Маркетингова діяльність у сільськогосподарській сферіДрачук, Н. І.
2020Сучасний маркетинг: що на нього впливає та куди він рухається?Довган, М.
2020Сучасні проблеми розвитку інформаційних потоків для забезпечення менеджменту на українському та європейському ринкуДзюба, В.
2020Проблеми та перспективи розвитку транспортної системи УкраїниДжала, Х. В.
2020Лояльність споживачів як елемент системи маркетингу підприємств дорожнього господарства у контексті державно-приватного партнерстваДеділова, Т. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 100 з 133