Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42310
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаталія, Бахмат-
dc.contributor.authorОльга, Чайковська-
dc.date.accessioned2021-10-10T20:13:49Z-
dc.date.available2021-10-10T20:13:49Z-
dc.date.issued2021-01-29-
dc.identifier.citationБахмат, Н., & Чайковська, О. (2021). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Professional Pedagogics, 1(22), 4–12. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2021.22.4-12uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42310-
dc.description.abstractАктуальність: сільське господарство є єдиною галуззю в Україні, яка демонструє стабільне зростання і є основним джерелом надходжень в іноземній валюті навіть в період економічного спаду. Нагальними завданнями аграрного сектору України є забезпечення співпраці українських експертів у сільському господарстві з іноземними партнерами. Вільне володіння іноземною мовою необхідне для ефективної співпраці українського уряду з ЄС та його партнерами. Метою цього дослідження було висвітлення стратегій ефективного викладання АПС (англійської за професійним спрямуванням) в аграрному університеті та розробка рекомендацій щодо впровадження міждисциплінарного підходу до викладання дисципліни у навчальний процес ЗВО. Методи: Теоретичні (індукція, синтез і узагальнення); емпіричні (вивчення та аналіз педагогічного досвіду, програм підготовки майбутніх фахівців у галузі сільського господарства, результатів їх діяльності) використовуються у роботі. Результати: У статті представлено огляд основних підходів та аналіз експериментальних досліджень з викладання англійської за професійним спрямуванням в аграрних та технічних університетах. Створено рекомендації щодо впровадження міждисциплінарного курсу з АПС в аграрних ЗВО. Висновки: Аналіз існуючих підходів до вивчення англійської мови за професійним спрямуванням та вивчення передового досвіду викладачів дає підстави стверджувати, що у викладанні АПС можуть бути застосовані різні стратегії навчання,проте переваги варто надавати міждисциплінарним та професійним підходам. Особлива увага повинна бути зосереджена на веб-методах і навчальних матеріалах, які використовуються для підвищення мотивації у студентів нелінгвістичних факультетів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectвикладання АПСuk_UA
dc.subjectаграрний університетuk_UA
dc.subjectміждисциплінарнийuk_UA
dc.subjectпрофесійнийuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectсільське господарствоuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.+bakhmat_eng.pdf454.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
1.+Бахмат_ukr.pdf424.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Unicheck+Similarity+Report+1008368804.pdf331.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.