Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46123
Назва: Побудова результативної комунікативної взаємодії з споживачами послуг в процесі досягнення цілей органу місцевого самоврядування як об’єктивна необхідність
Автори: Попович, Тетяна
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Попович, Т. Побудова результативної комунікативної взаємодії з споживачами послуг в процесі досягнення цілей органу місцевого самоврядування як об’єктивна необхідність [Текст] / Тетяна Попович // Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в умовах війни та післявоєнної відбудови України : матеріали доп. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю [Тернопіль, 31 трав. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 452-456.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46123
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тетяна ПОПОВИЧ.pdf204.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.