Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47228
Назва: | Цільові, змістові та поцедурні особливості психологічної корекції тривожності у дітей дошкільного віку |
Інші назви: | Target, semantic and procedural features of psychological correction of anxiety in preschool children |
Автори: | Куліш, О. В. |
Ключові слова: | тривожність рівень тривожності психорекція види тривожності психомалюнок anxiety level of anxiety psychoreaction types of anxiety psychoimage |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Тернопіль, ЗУНУ |
Бібліографічний опис: | Куліш О. В. Цільові, змістові та поцедурні особливості психологічної корекції тривожності у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] = Target, semantic and procedural features of psychological correction of anxiety in preschool children : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Олена Володимирівна Куліш ; наук. керівник к.психол.н., доц. Т. В. Мазур. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – 77с. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі у першому розділі проаналізовано теоретичний аналіз проблеми тривожності у дітей дошкільного віку. У другому розділі наведено дані емпіричного дослідження тривожності дітей дошкільного віку. У третьому розділі визначено цільові, змістові та процедурні особливості психологічної корекції тривожності у дітей дошкільного віку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47228 |
Розташовується у зібраннях: | 2022-2023 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Куліш_ПСзмч-21.doc | 1.47 MB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.