Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.authorКулина, Галина-
dc.date.accessioned2023-04-26T11:33:58Z-
dc.date.available2023-04-26T11:33:58Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФедорович І. М., Кулина Г.М. Особливості маркетингу у страховій діяльності. Світ фінансів. 2022. Вип. 4 (73). С. 129-141.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48058-
dc.description.abstractУ статті визначено основні чинники впливу на стрімкий розвиток сфери страхового маркетингу. Розглянуто на основі ретроспективного аналізу основні етапи становлення страхового маркетингу (від початку 60-х років ХХ століття дотепер). Ідентифіковано ключові елементи комплексу страхового маркетингу, спираючись на теоретико-методичні засади функціонування маркетингу як економічного процесу. З метою поглиблення розуміння концепту страхового маркетингу розглянуто існуючі підходи до визначення поняття “страховий маркетинг”. Запропоновано класифікацію чинників впливу на поведінку споживача в контексті страхового маркетингу. Проаналізовано особливості страхового маркетингу та узагальнено основні аспекти реалізації ефективної страхової маркетингової стратегії з урахуванням міжнародного досвіду.uk_UA
dc.subjectстрахова компанія, страховий маркетинг, страховий продукт, страхова послуга, маркетингова стратегія.uk_UA
dc.titleОсобливості маркетингу у страховій діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeFEATURES OF MARKETING IN INSURANCE ACTIVITYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1565-3086-1-SM (1).pdf540.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.