Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48231
Назва: Маркетинг як елемент антикризового управління підприємства
Автори: Курматкова, Орина Андріївна
Дата публікації: 2023
Опис: Кваліфікаційна робота Маркетинг як елемент антикризового управління підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48231
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курматкова .docx1.57 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.