Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48439
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яблонська, Наталя Мирославівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-16T16:10:00Z | - |
dc.date.available | 2023-10-16T16:10:00Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Яблонська, Н., & Коруна, В. (2021). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДЕОНТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Наукові проєкти соціально-гуманітарного факультету ЗУНУ, 180-182. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48439 | - |
dc.description.abstract | У світлі нових парадигмальних принципів становлення сфери освіти стає зрозумілим, що формування деонтологічної культури вчителя в системі неперервної професійної педагогічної освіти має будуватися на якісно інших ідеях і підходах. Найважливішим напрямком реалізації такого підходу є побудова професійно-педагогічної підготовки фахівців як суб'єктів професійної діяльності. В даний час відчувається необхідність в дослідженні процесів переведення 181 студента з об'єктної в суб'єктну позицію, тобто позицію активного професійного самовиховання. Вся система педагогіки базується на суб'єкті, який і є «синергетичним» фундаментом всіх інших структурних елементів даної системи. Інакше кажучи, саме суб'єкт перетворює педагогічну систему в самоорганізовану систему | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДЕОНТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник-180-182.pdf | 600.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.