Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48439
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯблонська, Наталя Мирославівна-
dc.date.accessioned2023-10-16T16:10:00Z-
dc.date.available2023-10-16T16:10:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЯблонська, Н., & Коруна, В. (2021). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДЕОНТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Наукові проєкти соціально-гуманітарного факультету ЗУНУ, 180-182.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48439-
dc.description.abstractУ світлі нових парадигмальних принципів становлення сфери освіти стає зрозумілим, що формування деонтологічної культури вчителя в системі неперервної професійної педагогічної освіти має будуватися на якісно інших ідеях і підходах. Найважливішим напрямком реалізації такого підходу є побудова професійно-педагогічної підготовки фахівців як суб'єктів професійної діяльності. В даний час відчувається необхідність в дослідженні процесів переведення 181 студента з об'єктної в суб'єктну позицію, тобто позицію активного професійного самовиховання. Вся система педагогіки базується на суб'єкті, який і є «синергетичним» фундаментом всіх інших структурних елементів даної системи. Інакше кажучи, саме суб'єкт перетворює педагогічну систему в самоорганізовану системуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДЕОНТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник-180-182.pdf600.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.