Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрогуш, Соломія-
dc.contributor.authorБурда, Наталія-
dc.date.accessioned2023-12-04T13:43:37Z-
dc.date.available2023-12-04T13:43:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтрогуш, С. Соціальні медіа та відеомаркетинг як сучасну інформаційну технологію у маркетингу [Текст] / Соломія Строгуш, Наталія Бурда // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХVI Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 28-29 берез. 2023 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – С. 248-249.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49038-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleСоціальні медіа та відеомаркетинг як сучасну інформаційну технологію у маркетингуuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Строгуш Соломія.pdf218.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.