Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49380
Назва: Термінологія з маркетингу соціальних мереж (SMM)
Автори: Процишин, Ю. Т.
Ключові слова: Маркетинг соціальних мереж
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Процишин Ю.Т. Термінологія з маркетингу соціальних мереж (SMM). Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 49 с.
Опис: У словнику представлено у систематизованому вигляді базова термінологія з дисципліни «Маркетинг соціальних мереж (SMM)». Для студентів закладів вищої освіти. Для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» та інших спеціальностей галузі знань 07 «Управління та адміністрування» для всіх форм навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49380
ISBN: 978-966-654-735-7
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Словник СММ 2024.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.