Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49383
Назва: Словник понять і термінів з Інтернет-маркетингу
Автори: Борисова, Т. М.
Ключові слова: Інтернет-маркетинг
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Борисова Т.М. Словник понять і термінів з Інтернет-маркетингу. Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 138 с.
Опис: У словнику представлено у систематизованому вигляді базова термінологія з дисципліни «Інтернет-маркетинг», яка може бути корисною при вивченні всього блоку маркетингових дисциплін. Для студентів закладів вищої освіти. Для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг» та інших спеціальностей галузі знань 07 «Управління та адміністрування» ступеня вищої освіти «бакалавр».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49383
ISBN: 978-966-654-736-4
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова Т. Словник 2023.pdf1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.