Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісняк, Ярослав-
dc.date.accessioned2024-06-21T07:19:11Z-
dc.date.available2024-06-21T07:19:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛісняк, Я. Національна концепція трейд маркетингу для України у контексті євроінтеграції [Текст] / Ярослав Лісняк // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХVIІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 27-28 берез. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 169-171.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50929-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleНаціональна концепція трейд маркетингу для України у контексті євроінтеграціїuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО- КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ярослав Лісняк.pdf408.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.