Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51749
Назва: Інструменти соціально-етичного маркетингу у комунікаційній політиці компанії
Автори: Яцентюк, К. О.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Опис: Курсова робота Інструменти соціально-етичного маркетингу у комунікаційній політиці компанії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51749
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яцентюк К.О.docx1.24 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.