Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7555
Назва: Проектування змісту і структури електронного навчально-книжкового комплексу для учнів початкової школи
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Гірняк, Андрій Несторович
Гірняк, Галина Степанівна
Козлова, Тамара
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вітакультурний млин, модуль 16, 2014, С. 29-39
Короткий огляд (реферат): Після успішного завершення наукової програми на тему “Принципи і методика розробки освітніх сценаріїв у системі модульно-розвивального навчання“ (2009–2013 роки) у рамках виконання проекту фундаментального соціально-психологічного експерименту із теми “Школа здібностей“, авторами та учасниками пропонується нова програма дослідно-експериментальної роботи “Проектування змісту і структури електронного НМК для учнів початкової школи“ (2014–2019), основи якої й висвітлює дане методологічне пошукування. Логіко-змістове підґрунтя цієї програми становлять авторські теорії навчальних проблемних ситуацій, модульно-розвивального навчання, освітньої діяльності, модульно-розвивального підручника та інноваційно-психологічного клімату освітньої організації, а також попередні суто прикладні, науково-проектні та експериментальні напрацювання. Примітною перевагою пропонованого програмного документа є діалектичне взаємодоповнення чітко визначених дослідницьких компонентів (мета, завдання, гіпотези, об’єкт, предмет, очікувані результати та етапи дослідження) і детального опису системи інноваційних змін, котрі передбачається впровадити емпірично, досвідно.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7555
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_16_3.pdf466.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.