Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7593
Назва: | Багаторівневість змісту категоріальних понять "метод", "методологема", "методика", "методологія" |
Автори: | Фурман, Анатолій Васильович Баран, Володимир Павлюк, Олексій Сівак, Раїса Станіславівна |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Вітакультурний млин, модуль 10, 2009, С. 13-18 |
Короткий огляд (реферат): | У статті вперше на чотирьох рівнях рефлексивної організації методологічного знання (філософська, загальнонаукова, конкретно-наукова і конкретно-тематична методології) чітко розмежовані інваріанти змістового наповнення категоріальних понять “метод”, “методологема”, “методика”, “методологія”. За результатами здійснення креативної рефлексії зазначених інваріантів створена матриця значеннєво-смислової поліфонії цих понять-категорій, що містить шістнадцять інваріантів їх коректного застосування як наддосконалого інструменту мислення-пізнання-проектування у системі професійного методологування, котре становить центральну ланку розвитку етнонаціональної культури і соціогуманітарного повсякдення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7593 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
f_10_2.pdf | 854.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.