Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8122
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бригадир, Марія Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-22T18:32:39Z | - |
dc.date.available | 2016-12-22T18:32:39Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)/ М. Бригадир // Психологія і суспільство. – 2002. – №3-4. – С. 187-200. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8122 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена опису експериментального дослідження занять в школі за модульно-розвиввальної системи навчання | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство | uk_UA |
dc.subject | оргмодуль | uk_UA |
dc.subject | оргформа | uk_UA |
dc.subject | векторна модель | uk_UA |
dc.subject | багатофакторний аналіз | uk_UA |
dc.title | Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) | uk_UA |
dc.title.alternative | Research conditions and factors of effective modular-developmental classes (multivariate analysis) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПС_2002.pdf | 439.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.