Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8122
Назва: | Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) |
Інші назви: | Research conditions and factors of effective modular-developmental classes (multivariate analysis) |
Автори: | Бригадир, Марія Богданівна |
Ключові слова: | оргмодуль оргформа векторна модель багатофакторний аналіз |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | Психологія і суспільство |
Бібліографічний опис: | Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)/ М. Бригадир // Психологія і суспільство. – 2002. – №3-4. – С. 187-200. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена опису експериментального дослідження занять в школі за модульно-розвиввальної системи навчання |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8122 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПС_2002.pdf | 439.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.