Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52180
Назва: Формування стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки
Автори: Кузик, Мар'яна Петрівна
Ключові слова: міжнародні ринки
підприємства
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Кузик, М. П. Формування стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки : спец. 073 – менеджмент освітньо-професійна програма – міжнародний менеджмент / Мар'яна Петрівна Кузик ; наук. керівник к.е.н., доц. Т. І. Длугопольська. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 43 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Формування стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52180
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузик М.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.