Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52193
Назва: Організаційний менеджмент ТНК на глобальному споживчому ринку
Інші назви: Organizational management of TNCs in the global consumer market
Автори: Доброводський, Дмитро Вячеславович
Ключові слова: транснаціональні корпорації
споживчий ринок
організаційний менеджмент
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Доброводський, Д. В. Організаційний менеджмент ТНК на глобальному споживчому ринку = Organizational management of TNCs in the global consumer market : спец. 073 – менеджмент освітньо-професійна програма – міжнародний менеджмент / Дмитро Вячеславович Доброводський ; наук. керівник к.е.н., доц. М. А. Живко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 79 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Організаційний менеджмент ТНК на глобальному споживчому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52193
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Доброводський Д. В.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.