Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52887
Назва: Управління лояльністю споживачів в умовах війни
Інші назви: Managing consumer loyalty under conditions of a war
Автори: Приступа, Олександр Сергійович
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Приступа, О. С. Управління лояльністю споживачів в умовах війни = Managing consumer loyalty under conditions of a war : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / О. С. Приступа ; к.е.н., Л. Р. Галько. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 55 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52887
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приступа Олександр_2024.pdf694.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.