Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52888
Назва: Стратегічний аналіз конкурентної позиції підприємства на ринку та напрями її посилення
Інші назви: Strategic Analysis of the Company’s Competitive Position in the Market and Ways to Strengthen It
Автори: Сердюк, Микола Андрійович
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Сердюк, М. А. Стратегічний аналіз конкурентної позиції підприємства на ринку та напрями її посилення = Strategic Analysis of the Company’s Competitive Position in the Market and Ways to Strengthen It : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / М. А. Сердюк ; наук. керівник д.е.н., проф. Т. М. Борисова. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 56 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52888
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сердюк М..pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.