Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52890
Назва: Шляхи посилення маркетингової політики комунікацій підприємства сфери послуг
Інші назви: Ways to strengthen the marketing policy of communications of service enterprises
Автори: Суська, Роксолана Василівна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Суська, Р. В. Шляхи посилення маркетингової політики комунікацій підприємства сфери послуг = Ways to strengthen the marketing policy of communications of service enterprises : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / Р. В. Суська ; наук. керівник к.е.н., доц. Ю. Т. Процишин. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 51 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52890
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Суська Р. (1).pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.