Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53171
Назва: THE STRATEGIC ROLE OF ENGLISH IN BUSINESS COMMUNICATION
Автори: Sysoieva, I.M.
Krasutskyi S. M., S. M.
Дата публікації: 13-січ-2025
Бібліографічний опис: Sysoieva I. M., Krasutskyi S. M. THE STRATEGIC ROLE OF ENGLISH IN BUSINESS COMMUNICATION.The 12th International scientific and practical conference “Perspectives of contemporary science: theory and practice” (January 13-15, 2025) SPC “Sci-conf.com.ua”, Lviv, Ukraine. 2025. 1132-1137.
Серія/номер: ECONOMIC SCIENCES;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53171
ISSN: ISBN 978-966-8219-88-7
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.