Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53199
Назва: Сучасні тенденції розвитку маркетингової діяльності міжнародної компанії
Інші назви: Modern Trends in the Development of Marketing Activities of International Companies
Автори: Соляр, Олександр Мирославович
Ключові слова: маркетинг
міжнародний бізнес
міжнародні компанії
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Соляр, О. М. Сучасні тенденції розвитку маркетингової діяльності міжнародної компанії = Modern Trends in the Development of Marketing Activities of International Companies : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Олександр Мирославович Соляр ; наук. керівник к.е.н., доц. О. Ф. Мигаль. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 57 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Сучасні тенденції розвитку маркетингової діяльності міжнародної компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53199
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соляр О.pdf1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.