Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53201
Назва: Сучасні тенденції розвитку маркетингової діяльності міжнародної компанії
Інші назви: Modern Trends in Development of Marketing Activities of International Company
Автори: Михайлюк, Кароліна Русланівна
Ключові слова: маркетингова діяльність
міжнародні компанії
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Михайлюк, К. Р. Сучасні тенденції розвитку маркетингової діяльності міжнародної компанії = Modern Trends in Development of Marketing Activities of International Company : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Кароліна Русланівна Михайлюк ; наук. керівник к.е.н. М. А. Живко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 56 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Сучасні тенденції розвитку маркетингової діяльності міжнародної компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53201
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михайлюк К..pdf1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.