Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53729
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку пива
Інші назви: Ways to increase the competitiveness of an enterprise in the beer market
Автори: Масний, Тарас Богданович
Ключові слова: конкурентоспроможність
зовнішнійу ринок
продукція
ТЗОВ «Микулинецький бровар»
Дата публікації: 2024
Видавництво: Вінниця, ВННІЕ ЗУНУ
Бібліографічний опис: Масний, Т. Б. Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку пива = Ways to increase the competitiveness of an enterprise in the beer market : кваліфікаційна робота : спец. 051 – економіка освітньо-професійна програма – економіка та управління підприємством / Тарас Богданович Масний ; наук. керівник д.т.н., проф. М. Й. Бурбело. Вінниця : ВННІЕ ЗУНУ, 2024. 63 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито сутність конкурентоспроможності та фактори, що на неї впливають. Досліджено способи підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку Дано оцінку конкурентоспроможності підприємства на ринку пива. Розроблено практичні пропозиції щодо шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції організації ТЗОВ «Микулинецький бровар».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53729
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Musnyi T.B. Emvn-21.pdf917.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.