Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53996
Назва: Механізм використання маркетингових технологій в процесі надання медичних послуг закладом охорони здоров’я
Інші назви: The mechanism of using marketing technologies in the process of providing medical services by a health care institution
Автори: Зафігурний, Андрій Васильович
Ключові слова: медичний заклад
маркетингові технології
цифровий маркетинг
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Зафігурний, А. В. Механізм використання маркетингових технологій в процесі надання медичних послуг закладом охорони здоров’я = The mechanism of using marketing technologies in the process of providing medical services by a health care institution : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-професійна програма – менеджмент закладів охорони здоров’я / Андрій Васильович Зафігурний ; наук. керівник к.е.н., доц. О. Ф. Овсянюк-Бердадіна. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 48 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Механізм використання маркетингових технологій в процесі надання медичних послуг закладом охорони здоров’я.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53996
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зафігурний А.В. МЗОЗм.pdf1.9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.