Перегляд зібрання за групою - Автори Панасюк, Валентина

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 4 із 4
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Аналітичний інструментарій у формуванні маркетингової політики фінансової установиЗагородна, Ольга; Панасюк, Валентина
2021Економічна експертиза : теорія, методологія та організаціяЛучко, Михайло; Будник, Людмила; Гарбарець, Ірина; Дмуховський, Роберт; Кулик, Роман; Купер, Марія; Литвин, Зоряна; Маслій, Вадим; Панасюк, Валентина; Пушкар, Михайло; Пушкар, Михайло; Саченко, Світлана; Ціщик, Роман; Черешнюк, Оксана; Шестерняк, Марія; Шмітка, Станіслав; Щирба, Ірина; Щирба, Маркіян
2023Реалії та перспективи розвитку електронної комерції під час війниПанасюк, Валентина; Гальчак, Христина
2024Інноваційні підходи до структурування витрат з метою ефективного управління бізнесомЗадорожний, Зеновій-Михайло; Панасюк, Валентина; Омецінська, Ірина; Zadorozhnyi, Zenovii-Mykhailo; Panasyuk, Valentyna; Ometsinska, Iryna