Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюбчак, О.-
dc.date.accessioned2017-02-02T18:09:48Z-
dc.date.available2017-02-02T18:09:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛюбчак О. Управління інноваціями в маркетинговій діяльності / О. Любчак // Матеріали VІІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» 20-22 квітня 2016 р. – Житомир, 2016 – С. 41-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11060-
dc.titleУправління інноваціями в маркетинговій діяльностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Extract pages from zbirnuk_konf_2016.pdf248.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.