Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозак, Тетяна Богданівна-
dc.date.accessioned2017-02-08T13:16:10Z-
dc.date.available2017-02-08T13:16:10Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКозак, Т. Б. Становлення професійної освіти Німеччини / Т. Б. Козак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. Педагогіка. Соціальна робота. – 2008. – № 13. – С. 117-118.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12315-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему професійної освіти Німеччини, проаналізовано основні етапи її становлення та розвитку. Охарактеризовано діяльність німецького дослідника, ініціатора реформ професійної школи Г.Кершенштайнера.uk_UA
dc.publisherНауковий вісник Ужгородського національного університетуuk_UA
dc.subjectпрофесійна освіта Німеччиниuk_UA
dc.subjectетапи становлення та розвитку професійної освіти Німеччиниuk_UA
dc.subjectреформи професійної школи Г.Кершенштайнеромuk_UA
dc.titleСтановлення професійної освіти Німеччиниuk_UA
dc.title.alternativeESTABLISHMENT OF PROFESSIONAL EDUCATION IN GERMANYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
становлення проф. освіти Німеччини.pdf476.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.