Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемко, Богдан Русланович-
dc.date.accessioned2017-04-11T10:22:57Z-
dc.date.available2017-04-11T10:22:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДемко, Б. Р. Проведення маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 073 – менеджмент / Богдан Русланович Демко ; наук. керівник к.е.н., доцент А. М. Тибінь. – Тернопіль, 2017. – 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18705-
dc.description.abstractЗдійснені дослідження системи проведення маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку у ТОВ «УКРКРЕЙДА»uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectспоживча поведінкаuk_UA
dc.subjectдосліджень поведінки споживачівuk_UA
dc.subjectіноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleПроведення маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринкуuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Демко Б.Р..pdf1.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.