Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазур, В.С.-
dc.date.accessioned2017-05-24T19:34:23Z-
dc.date.available2017-05-24T19:34:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20158-
dc.publisherСучасні трансформації організаційно-економічного механізму менеджменту та логістики суб’єктів підприємництва в системі економічної безпеки України : колект. моногр. / за заг. ред. Т. В. Гринько. – Дніпро : Біла К. О., 2017. – С. 70-83.uk_UA
dc.titleМеханізм формування позитивного іміджу сучасної організації на засадах соціально-етичного маркетингуuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коллективная монография_Дніпро 2017.pdf3.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.