Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30627| Назва: | Освітні сценарії: сутність, композиція, принципи створення |
| Інші назви: | Educational Scenarios: Essence, Composition, Principles of Creation |
| Автори: | Фурман, Анатолій В. Furman, Anatoliy V. |
| Дата публікації: | 2009 |
| Видавництво: | ТНЕУ |
| Бібліографічний опис: | Фурман, А. В. Освітні сценарії: сутність, композиція, принципи створення [Текст] / Анатолій В. Фурман // Психологія і суспільство. – 2009. – № 3. – С. 174-192. |
| Короткий огляд (реферат): | In the article the 15 years’ experience of the scientific development of educational scenarios as one of the most important innovation-methodolodical ways of projecting and realization of psychodramatic technologies of efficient interaction of a teacher and students in the author’s experimental system of module-developing system has been generalized. The composition and terminology, concepts, principles and conditions of creation of complete scenarios of ideal training-psychological act-event has been substantiated. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30627 |
| Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2009, № 3 (37) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Фурман.pdf | 701.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.