Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакарець, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-02-23T10:15:20Z-
dc.date.available2021-02-23T10:15:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40864-
dc.titleУдосконалення інструментарію планування маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)uk_UA
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макарець.pdf860.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.