Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХрупович, Світлана-
dc.contributor.authorПроцишин, Юлія-
dc.date.accessioned2021-10-19T07:38:50Z-
dc.date.available2021-10-19T07:38:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationХрупович Світлана, Процишин Юлія. Студії креативного маркетингу : електронний навч. посібник. Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2021. 146 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42341-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику представлено вісім унікальних студій, завдання яких – навчити студентів нестандартно мислити, створювати креативні ідеї, шукати інсайти, втілювати ідеї у майбутні проекти. Також курс структурований на вісім інтенсивних практикумів, які дозволяють через систему пропонованих технологій сформувати універсального спеціаліста, який вміє поєднувати бізнесові стратегії та силу креативного мислення. Для, викладачів, студентів вищих навчальних закладів, а також всіх, хто цікавиться формуванням креативних навиків у молодого покоління.uk_UA
dc.publisherЗахідноукраїнський національний університет,uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкреативuk_UA
dc.subjectінсайтuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectдизайн мисленняuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectпортрет споживачаuk_UA
dc.subjectкреативні студіїuk_UA
dc.subjectкреативне мисленняuk_UA
dc.subjectкреативні навикиuk_UA
dc.titleСтудії креативного маркетингуuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студії креативного маркетингу.pdf10.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.