Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозлов, Б. В.-
dc.date.accessioned2022-02-01T10:19:49Z-
dc.date.available2022-02-01T10:19:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44145-
dc.description.abstractМагістерська робота Сучасні напрямки формування бренду підприємстваuk_UA
dc.titleСучасні напрямки формування бренду підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeModern directions of formation of enterprise branduk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021-2022 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козлов_Б.В._ЕЕП_original_31012022_095332.docx289.62 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.