Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45375
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФізеші, Октавія-
dc.date.accessioned2022-09-13T07:58:05Z-
dc.date.available2022-09-13T07:58:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФізеші, О. Педагогічна інтернатура в контексті історії підготовки вчителів у Закарпатті (кінець ХІХ – початок ХХ століття) [Текст] / Октавія Фізеші // Інновації в освіті: реалії та перспективи розвитку : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 20 трав. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 118-120.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45375-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleПедагогічна інтернатура в контексті історії підготовки вчителів у Закарпатті (кінець ХІХ – початок ХХ століття)uk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Октавія Фізеші.pdf291.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.