2022-2023 н. р. Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 581 до 600 з 675
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Алгоритм аудиту безпеки та реагування на інциденти комп'ютерних систем на базі OC LinuxХомич, Олександр Васильович
2022Генетичний метод пошуку параметрів еліптичних кривихНедзельський, Роман Володимирович
2022Криптоаналіз симетричного шифру AESОлійник, Назар Петрович
2022Алгоритм біометричної аутентифікації для систем захисту інформаціїПродан, Тарас Іванович
2022Алгоритми та системи захисту смарт-контрактів на основі блокчейнуНадозірний, Святослав Вікторович
2022Алгоритм перевірки числа на простоту на основі BPSW тестуКондратюк, Владислав Миколайович
2022Технології та алгоритми обману для боротьби з кібератакамиБабич, Сергій Васильович
2022Маркетингова діяльність сфери банківських послугАдамик, Катерина Богданівна
2022Напрямки підвищення конкурентоспроможності підприємстваДрозінський, Валентин Павлович
2022Моделювання товарного асортименту підприємстваІльницький, Андрій Павлович
2022Шляхи покращення маркетингової діяльності підприємства з використання моделі бізнес аналітики процесівЛеонова, Ірина Вячеславівна
2022Аналіз і вдосконалення комплексу маркетингу підприємстваМаксимів, Аліна Миколаївна
2022Покращення маркетингової товарної стратегії підприємстваДіловий, Владислав Андрійович
2022Впровадження комплексного інтернет-маркетингу в управлінську діяльність підприємстваМархевка, Ольга Миколаївна
2022Удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послугПаращук, Анастасія Володимирівна
2022Покращення комплексу маркетингу підприємства на основі маркетингового дослідження споживчих уподобаньДеркач, Павло Дмитрович
2022Розробка маркетингової стратегії росту підприємстваТиш, Ірина Василівна
2022Аналіз і вдосконалення комплексу маркетингу підприємстваМаксимів, Аліна Миколаївна
2022Управління конкурентоспроможністю продукції підприємств сегменту В2ВКрасьоха, Світлана Анатоліївна
2022Формування внутрішнього маркетингу підприємства сфери послугМендрук, Діана Олексіївна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 581 до 600 з 675