Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Павло Дмитрович-
dc.date.accessioned2023-01-16T19:33:06Z-
dc.date.available2023-01-16T19:33:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46524-
dc.descriptionМагістерська робота Покращення комплексу маркетингу підприємства на основі маркетингового дослідження споживчих уподобаньuk_UA
dc.titleПокращення комплексу маркетингу підприємства на основі маркетингового дослідження споживчих уподобаньuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Derkach PD.pdf955.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.