Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДьолог, Іван Іванович-
dc.date.accessioned2024-01-16T11:21:45Z-
dc.date.available2024-01-16T11:21:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДьолог І. І. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики на підприємстві під час війни [Електронний ресурс] = Improvement of marketing communication policy at the enterprise during the war : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Іван Іванович Дьолог ; наук. керівник к.е.н., доц. Л. Р. Галько. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49214-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено маркетингову комунікаційну політику ТОВ «АРС-КЕРАМІКА» у часі війни, проаналізовано Інтернет маркетингову діяльність, досліджено вплив чинників мікро та макромаркетингового середовища, запропоновано та обґрунтовано концепцію удосконалення маркетингової комунікаційної політики на підприємстві під час війни.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectІнтернет маркетингова діяльністьuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікаційної політики на підприємстві під час війниuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of marketing communication policy at the enterprise during the waruk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dolog.pdf2.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.