Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49216
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилишин, Тарас Ярославович-
dc.date.accessioned2024-01-16T11:40:05Z-
dc.date.available2024-01-16T11:40:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГаврилишин Т. Я. Удосконалення маркетингової збутової політики підприємства [Електронний ресурс] = Improvement of marketing distribution policy of enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Тарас Ярославович Гаврилишин ; наук. керівник к.е.н., доц. Р. Б. Окрепкий. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49216-
dc.description.abstractУ роботі на основі аналізу виробничо-господарської діяльності СУ-ПП «Енергія-КВ» виокремлено ключові фактори, що впливають на маркетингову збутову політику досліджуваного підприємства. Виявлено сильні та слабкі сторони досліджуваного підприємства на ринку пелет із соломи Тернопільської області. Досліджено маркетингову збутову політику СУ-ПП «Енергія-КВ», запропоновано та обґрунтовано напрями її покращення.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectмаркетингова збутова політикаuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової збутової політики підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of marketing distribution policy of enterpriseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Havrylyshyn T.J.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.