Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГураль, Наталія Віталіївна-
dc.date.accessioned2024-01-16T11:50:10Z-
dc.date.available2024-01-16T11:50:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГураль Н. В. Шляхи покращення маркетингової політики розподілу на підприємстві [Електронний ресурс] = Ways to improve the marketing policy of distribution at the enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Наталія Віталіївна Гураль ; наук. керівник к.е.н., доц. Л. Р. Галько. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49217-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні основи формування маркетингової політики розподілу та методики оцінки ефективності каналів розподілу, проведено аналіз каналів збуту та систем розподілу аграрної продукції ПФГ «Поточище», запропоновано напрямки реформування каналів розподілу підприємства, враховуючи їх прибутковість та цінність у генерування сукупного прибутку каналу.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectмаркетингова політика розподілуuk_UA
dc.titleШляхи покращення маркетингової політики розподілу на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeWays to improve the marketing policy of distribution at the enterpriseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hural N.V..pdf1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.