Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКізлик, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-01-16T11:57:59Z-
dc.date.available2024-01-16T11:57:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКізлик Ю. В. Розробка стратегії просування бренду в соціальних мережах [Електронний ресурс] = Development of a brand promotion strategy in social networks : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Наталія Віталіївна Кізлик ; наук. керівник к.е.н., доц. Н. Р. Іванечко. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 81 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49218-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Розробка стратегії просування бренду в соціальних мережахuk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectстратегії просування брендуuk_UA
dc.titleРозробка стратегії просування бренду в соціальних мережахuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a brand promotion strategy in social networksuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kizlyk J.V.pdf1.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.