Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, Іван Іванович-
dc.date.accessioned2024-01-16T12:03:56Z-
dc.date.available2024-01-16T12:03:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКовальчук І. І. Удосконалення маркетингової товарної та цінової політики на підприємстві (на матеріалах ПрАТ “Тернопільський молокозавод”) Електронний ресурс] : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Іван Іванович Ковальчук ; наук. керівник к.е.н., доц. В. Т. Дудар. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49219-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Удосконалення маркетингової товарної та цінової політики на підприємстві (на матеріалах ПрАТ “Тернопільський молокозавод”)uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингова цінова політикаuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової товарної та цінової політики на підприємстві (на матеріалах ПрАТ “Тернопільський молокозавод”)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalchuk I.I.pdf1.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.