Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВихрущ, Віталій Сергійович-
dc.date.accessioned2024-01-16T12:54:12Z-
dc.date.available2024-01-16T12:54:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВихрущ В. С. Покращення ефективності управління маркетинговою діяльністю агропромислового підприємства [Електронний ресурс] = Improving the efficiency of management of marketing activities of an agro-industrial enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Віталій Сергійович Вихрущ ; наук. керівник д.е.н., проф. Т. М. Борисова. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49226-
dc.description.abstractВ роботі проаналізовано теоретично-методичні засади управління маркетинговою діяльністю підприємств. Проведено дослідження бізнес середовища на основі SWOT-аналізу. Запропоновано стратегічні перспективи розвитку підприємства на ринку. Розроблено концепцію підвищення ефективності маркетингової діяльності досліджуваного підприємства на засадах інтенсифікації стимулювання збуту. Розраховано показник ефективності пропонованих заходів.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.titleПокращення ефективності управління маркетинговою діяльністю агропромислового підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeImproving the efficiency of management of marketing activities of an agro-industrial enterpriseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykhrushch V.S.pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.