Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКичак, Василь Ярославович-
dc.date.accessioned2024-01-16T13:07:59Z-
dc.date.available2024-01-16T13:07:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКичак В. Я. Шляхи покращення управління рекламною діяльністю [Електронний ресурс] = Ways to improve the management of advertising activities : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Василь Ярославович Кичак ; наук. керівник к.е.н., доц. Ю. Т. Процишин. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 66 сuk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49228-
dc.description.abstractУ роботі проаналізована рекламна діяльність НУО ТМЖК «Відродження нації», виявлено сильні та слабкі торони, а також напрями покращення управління рекламною діяльністю. Виявлено напрямки посилення маркетингового потенціалу досліджуваної НУО на ринку некомерційних послуг Тернополя. Досліджено діючу практику управління рекламною діяльністю в організації, запропоновано концепцію покращення та обґрунтовано її ефективність.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectуправління рекламною діяльністюuk_UA
dc.titleШляхи покращення управління рекламною діяльністюuk_UA
dc.title.alternativeWays to improve the management of advertising activitiesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кychak V.J.pdf1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.